pondelok 14. decembra 2009

Mizuno Harrier 2 – terénny test.

Minulý týždeň som odtestoval nové botičky do terénu Mizuno Harrier 2.
Sú to klasické crossovky, pomerne ľahké a po obutí mi perfektne sadli na nohu. Žiadne tlačenie, ani pred, ani počas behu.

Tieto botky som chcel na kratšie intenzívnejšie behy v teréne – doslova v blate, bahne... .
Minulý týždeň bolo naozaj počasie na poriadny test – dážď, kopa blata. Doteraz som behával v teréne buď vo vybúchaných asfaltových botičkách, alebo v crossovkách Saucony Omni 5TR. Nevyhovovalo mi ani jedno. Asfaltovky nemajú na blate žiadnu trakciu a preto sú na rýchle behy nepoužiteľné, a Saucony už majú hodne za sebou (toto by bola ich štvrtá zima) a tak už sú mierne opotrebované. Na ich obhajobu musím dodať, že mi slúžili vynikajúco, mali solídnu trakciu a hlavne boli nepremokavé, len mi občas spôsobovali otlaky. Po pravde sú to botky určen é do tých najťažších podmienok, ako je sneh a blato so snehom.
Ale späť k Harrierom 2.

Odbehal som s nimi 3 tréningy, každý iný. Prvý boli rýchle výbehy kopcov (1km, prevýšenie 110m), druhý tempový beh v kopcovitom teréne a tretí voľný beh na 16km s prevýšením 311m. Celkovo som v nich nabehal cca. 35 kilometrov.

A aké sú. Sú presne také, čo som od nich požadoval. Ľahké, s vynikajúcim záberom aj v blate, proste výborné. Niekedy som mal s novými botkami problémy, ale tieto sedeli ako uliate. Jediné, čo je ich nevýhoda je to, že nie sú nepremokavé, ale to som vedel a neriešil som to. Sú to proste crossovky na rýchly beh v teréne a tam sa nepremokavosť nerieši. Akcelerácia, prudké otočky a brzdenie je v nich vynikajúce.

Uvidím ešte ako to bude s trvanlivosťou, ale dúfam, že o nej budem písať až čo najneskôr, po vyčerpaní ich fyzickej životnosti.

1 komentár:

  1. Rasťo LV10:50:00

    Riadne si im dal hned na úvod zabrať... nech vedia s akým novým majiteľom majú tú česť že?? :))

    OdpovedaťOdstrániť