pondelok 14. decembra 2009

Vaša triatlonová stránka

Ako som už na začiatku písania na tejto stránke naznačil, toto riešenie som považoval iba za dočasné. Už sa definitívne pracuje na novej stránke, alebo lepšie povedané na definitívnej podobe triatlonovej stránky. Nie je to jednoduchý proces, ale predsa som sa do toho pustil. Nebude to ľahké, ale chcem vytvoriť stránku, ttorá bude plná informácií pre triatlonistov, cyklistov, bežcov a plavcov. Odhadovaný termín spustenia stránky by mal byť 15.02.2010.
Stránka by mala mať nasledujúcu podobu:

Takto by mala vyzerať celá a horné menu ešte raz a detailnejšie:



Nie je to nič prevratného, ale najpodstatnejší bude obsah.
Stránka by mala obsahovať články, rozhovory, fórum(podobné ako na běhej.com), archívne vyhľadávanie, blogy, kalendár akcií, výsledkový servis a miesto na dohadovanie priateľských spoločných tréningov, cyklistických a lyžiarskych výjazdov a podobne.
Na Slovensku fungujú zatiaľ iba klubové stránky, tento portál by mal byť nadklubový a česko-slovenský. Aj písaný by mal byť v oboch jazykoch - aspoň by som bol rád.
Týmto by som Vás chcel poprosiť o vaše názory, rozprúdiť diskusiu o tomto pokuse, poprípade poradiť, alebo pomôcť. Bude to stránka pre Vás a o vás, jednoducho o našej záľube.
Na začiatok by som potreboval vymyslieť dobrý názov. Ja som stránku nazval pracovne
100%TRIATHLON. Čo si o tom myslíte? Aký názov by mala mať vaša (dúfajme) obľúbená stránka?
A potom je tu otázka LOGA stránky. Ja skúsim niečo vytvoriť, ale ja mám skôr hnus ako vkus, takže aj toto by malo byť podrobené tvrdej, konštruktívnej kritike a diskusii.
TAK ČO? POMôŽETE?

3 komentáre:

  1. Tak začnem ja. Nutne musím vymyslieť v prvom rade definitívny názov.
    Čo na www.triatlonportal.sk ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný21:36:00

    vazna debata,
    ja by som mozno navrhoval nieco ako www.triatlonovanie.sk alebo www.itriatlon.sk

    miloš

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný16:46:00

    Ahoj
    www.itriatlon.sk není špatný a nebo www.triatleti.sk :-)
    Aldaman

    OdpovedaťOdstrániť